31 Ocak 2013 Perşembe

EyesLipsFace (E.l.f.) Alışverişim

E.l.f. çok uygun fiyatlı ürünler satan bir Amerikan firması, eminim hepiniz biliyorsunuzdur. Gerçi bizim buralara  Amerika'dan gelemiyor, ben alışverişlerimi İngiltere sitesinden (Buradan ulaşabilirsiniz.) yapıyorum. Aldıklarıma gelelim :)...
Essential serisinden 2 adet eyeliner fırçası aldım. E.l.f.'in essential serisinin diğer fırçalarına çok kaliteli diyemem ama  bu eyeliner fırçalarını severek kullanıyorum, hem ucuz, hem kullanışlı. Jel eyelinerlarla denemedim, hep toz farlarla kullandım, belirteyim.
12'li rimel fırçalarından aldım. Hijyen açısından başkalarına rimel sürerken çok faydalı oluyorlar.
E.l.f.'in high definition pudrasından aldım bir de. Şeffaf (sheer) renkte olanından. Puf-pufuyla beraber irice bir paketin içinde geliyor. Hafif uygulanması gereken bir pudra, silica ağırlıklı olduğu için flaşlı fotoğraflarda beyaz gölge (white cast) oluşturabiliyor (Tüm diğer HD pudralar gibi.). Onun haricinde harika bir ürün. İncecik bir yapısı var, fazla yağı emiyor ve cildinizi ipeksi bir hale getiriyor. Bu fiyata kesinlikle tavsiye ederim.
E.l.f daha önce de bir kaç çeşit "Beauty Book" çıkartmıştı. Bu yeni Beauty Book Natural Look doğal bir göz makyajı için ihtiyacınız olan herşeyi tek bir pakette topluyor. Gece ve gündüz için, aydınlatıcı, temel renk ve kontur renkleri içeriyor, ayrıca kahverengi minik bir göz kalemi, far bazı ve bir adet çift taraflı sünger aplikatör bulunuyor. Ben bu sünger aplikatörleri  hiç kullanmıyor açıkçası, direkt çöpe gidiyorlar. Göz kalemini fena değil aslında ama rengi biraz açık geldi bana, kirpiklerinizi yeterince vurgulayamıyorsunuz. Far bazı hiç fena değil, en uzun 6 saat gözümde kaldı, farkların renkleri biraz solsa da herhangi bir topaklanma olmadı. Farlar da gayet güzel, kolay dağılıyorlar, pigmentliler. Yalnız paketi bana biraz irice geldi, o yüzden farları paketinden ayırıp Z paletime yerleştireceğim.
Gündüz kısmı aydınlatıcı, baz, kontur
Gece kısmı aydınlatıcı, baz, kontur, far bazı, göz kalemi
E.l.f. Mysterious Oje Seti
E.l.f. Glam Bam Oje Seti
Soldan sağa Metal Madness, Purple Dream, Dark Navy, Golden Goddess, Blush, Cranberry
E.l.f.'in minik ojelerden oluşan bu setleri çok hoş. Fırçalarını da yenilemişler, eski fırçaları çok kötüydü. Şimdiki fırçaları biraz minik ama gayet güzel.
E.l.f. Fairy Dust
E.l.f. 3-in-1 Rimel
E.l.f.'in diğer bir yeni ürünü de 3'ü1 arada rimeli. Asıl almamın nedenim uç kısmının biraz Givenchy Phenomen'Eyes'a benzemesi. Pek benzemiyormuş gerçi. Biraz ıslak olduğu için kirpiklerinizi kıvırdığınızda pek kıvrık halini pek tutmayabilir ama onun haricinde gayet güzel bir rimel. Kalıcı, pul pul dökülmüyor, kirpikleri uzatıyor. Favori rimelim değil ama fırçası sayesinde kesinlikle çok kullanışlı bir rimel.


4 yorum:

  1. Blogun çok güzel, bugün miskinkek önerince inceledim. Elf siparişin eline geçtiğine göre Türkiye'de yaşamıyorsun herhalde ya da gümrük yasağını atlatmanın bir yolunu mu buldun ? Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, miskinkek'e de ayrıca teşekkür ederim.
      Aslında İstanbul'da yaşıyorum, başka bir nedenle gittiğim gümrükte de çok sıkı çalışıldığını gözümle gördüm. Ama nasıl olduysa 2 E.l.f paketim (İki alışverişimin arasında bir alışveriş daha yapmıştım aslında ama o adres yanlış diye geri yollanmış.) ve Hong Kong'dan aldığım bir-iki paket daha elime ulaştı. Şans galiba :).

      Sil
  2. yanıtın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil