20 Ocak 2013 Pazar

Watsons Alışverişim ✿ Rimmel, Flormar

Geçen ay bitmek üzere olan makyaj temizleme pamuklarının yenilerini almak için Watsons'a gitmiştim. Sonuç her zamanki gibi oldu :).
Rimmel'ın Kate rujlarından iki tane daha aldım, 04 ve 19 numara. 19 numarayı daha önce almışım zaten (Birine vereceğim artık.), 04 numarayı ise neden aldığımı bende çok anlayamadım. Mor zaten dudaklarda çok kullandığım bir renk değil, bir de elimde hayli benzeyen bir renk de var (Mac Night Violet). Ama kalitesiyle, kullanımıyla ilgili hiçbir problemim yok, artık cadılar bayramında kullanırım :). Rimmel moisture renew ruj, 150 Piccadilly Pink renginde. Orta koyulukta bir pembe. Yumuşak, kolay sürülen, nemlendiren bir ruj.
Rimmel Moisture Renew 150 Piccadilly Pink, Kate 04
Rimmel Scandal Eyes rimel, Exaggerate göz kalemiyle beraber set halinde satılıyordu. Bir kaç sene evvel Rimmel'ın Sexy Curves rimelini severek kullanmıştım. Marka Türkiye'ye geldiği zaman Max Volume Flash rimeli denemiştim, o da hiç fena değildi. Ama ne yazık ki Scandal Eyes'ı sevemedim. Bir kere koskocaman fırçası rimeli kullanmayı çok zorlaştırıyor. Bir de üzerine topaklanıyor. Yanında gelen göz kalemi çevirmeli bir ambalaja sahip, arka tarafında ucunu sivriltmek için bir aparatı ve dağıtmak için sünger aplikatörü bulunuyor. Sürümü kolay, kalıcılığı da fena değil ama fazla pigmentli değil. 
Rimmel Exaggerate göz kalemi 261 Noir
Gratis'den aldığım Eklips fondöten süngerini beğenince Watsons'ınkini de deneyeyim dedim. Ama Gratis'den aldığımı daha çok beğendim. Aralarında çok büyük bir fark yok ama Watsons marka olan biraz daha sert, Eklips marka ciltle daha uyumlu hareket ediyor.
Flormar'ın duochrome ojelerini alma nedenim DC02 şişede Chanel'in Peridot isimli ojesine bir hayli benzemesiydi (China Glaze Rare&Radiant'a da). Fotoğraflarda pek belli olmasa da, duochrome efekti hiç fena değil. Özellikle benzerlerinin fiyatlarıyla karşılaştırıldığında.
Flormar Duo Chrome DC06, DC02, DC05

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder