11 Ocak 2013 Cuma

Clinique Black Tie Violets Makyaj Seti Ve Tony&Guy Spreyler

Düz, hacimsiz saçlarıma biraz doku kazandırmak için bir zamandır güzel bir sprey arıyordum. Toni&Guy'ın yeni serisi Morhipo'ya geldiğinden gözüme hemen deniz tuzu spreyi (Sea Salt Sprey) gözüme çarptı. Sıcaklıktan koruyan spreyi de deneme amaçlı aldım ama ikisini de şimdilik istediğim kadar deneyimlemediğim için bir şey diyemiyorum.  Başlarda yalnızca Morhipo/Boyner'de satılan Toni&Guy'ın yeni serisi şimdi çoğu yerde satılıyor galiba, mesela ben Gratis'de görmüştüm.
İki ürünü alırken köşede bu seti görünce dayanamadım. Hem mor rengi hem de chubby stickleri çok seviyorum, ayrıca set uzun zamandır almak istediğim bottom lash (alt kirpik) rimelini barındırıyor. Bir taşla üç kuş vurmuş oldum :). Setin içinde bir adet makyaj çantası, Moisture Surge extended thirst relief nemlendirici, High Impact rimel, 4'lü far paleti, göz kalemi (Cream Shaper for Eyes), Chubby stick Bottom Lash rimel bulunuyor. Nemlendirici yağlı ciltler için güzel bir ürün. Jel formunda olduğu için cildi yağlandırmadan nem dengesini sağlıyor. Çok çabuk emiliyor ve ciltte ipeksi bir his bırakıyor.
Sınırlı üretim hafif pembe rengi, Crystal Berry, Sınırlı üretim açık toprak rengi, Come Heather 3'lü far paletindeki koyu mor
Far paleti orta halli bir palet. Crystal  Berry rengini hiç sevmedim, içinde altın rengi pırıltılar olan açık mor rengi ama uyguladığınız zaman mordan eser kalmıyor yalnızca altın pırıltıları hafifçe kalıyor. hafif pembe rengi güzel bir aydınlatıcı, pigmentasyonu çok yoğun değil ama güzel bir aydınlık bırakıyor. Açık toprak rengi ışıltılı güzel bir renk. Paletin en pigmentli rengi. En sevdiğim renk koyu mor oldu. Pembem alt tonu çok güzel görünüyor. 
Chubby Stick Whoopin' Watermelon, Curved Candy
Setin içinden çıkan Whoopin' Watermelon çok güzel bir pembe. Tam boyuyla kıyaslayabilmeniz için tam boyuyla fotoğrafladım. Tam boyu 2.8 gr., setten çıkan boyu ise 1.2 gr..
Botton Lash rimel gözün alt kısmındaki kısa kirpikleri renklendirmek için yapılmış bir rimel. Küçücük fırçası göz altlarınıza değdirmeden kirpikleriniz boyamanızı sağlıyor.
Sınırlı üretim hafif pembe rengi, Crystal Berry, Sınırlı üretim açık toprak rengi, Come Heather 3'lü far paletindeki koyu mor, Chubby Stick Whoopin' Watermelon
Cream Shaper for Eyes Mink
Göz kalemi bronz ışıltıları içeren koyu kahverengi. Çok güzel, kremsi bir kalem ve gerçekten çok kalıcı.
Genel olarak fiyat anlamında da ürünler anlamında da beğendiğim bir set oldu. Daha önce Clinique ürünlerini denememiş olan biri için iyi bir başlangıç, birine hediye etmek için de çok hoş bir seçenek olabilir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder