14 Ocak 2013 Pazartesi

Gratis Alışverişim ✿ theBalm, L'Oreal...

Yine bir Gratis alışverişi. Geçen aydı galiba. Eşim nöbetçi eczane ararken, hava soğuk diye beni beklemem için Gratis'te bıraktı. Ne büyük hataydı, değil mi hayatım ;)?
The Balm Betty-Lou Manizer'ı bana pek gitmez diye almıyordum ama hafif bir uygulamayla yazın çok güzel durabileceğini fark ettim.
Altın ışıltılarına sahip bronz bir renge sahip ürün. Kremsi, kolaylıkla dağıtılabilen bir yapısı var ürünün. Altın ışıltısı çok güzel bir sıcaklık, parlaklık veriyor yüze. Buğday tenlilerde özellikle çok güzel duracağını düşünüyorum.
Betty-Lou Manizer yoğun uygulanmış, dağıtılmış
Eklips fondöten süngerini alırken bu kadar seveceğimi düşünmüyordum. Fondöteniniz eşit dağılsın, doğal dursun, kolay uygulansın istiyorsanız kesinlikle denemelisiniz. Beauty Blender'ı pahalı bulduğumdan denememiştim ama en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum.
L'Oreal'in Rouge Caresse ruj 06 Aphrodite Scarlet, 301 Dating Coral
L'Oreal'in Rouge Caresse serisi rujlarından daha önce iki tane almıştım ama renkleri yüzünden galiba neredeyse hiç kullanmamıştım. Ama bu iki renk de çok hoşuma gitti. Rujlar genel anlamda hafif, nemlendirici özellikleri yüksek, dudakta doğal duran rujlar. Aphrodite Scarlet parlak pembe/kırmızı bir renge sahip, Dating Coral ise çok güzel bir şeftali/pembe rengi hatta pastel bir narçiçeği.
L'Oreal'in Rouge Caresse ruj 06 Aphrodite Scarlet, 301 Dating Coral
The Balm Stainiac Homecoming Queen, Prom Queen
The Balm Stainiac su bazlı, jel formda yanak ve dudak "leke"leri (Stain için daha güzel bir kelime yok mu acaba?). Jel formda olduğu için yanakta kolay dağılıyor, çizgi çizgi görünmüyor. Homecoming Queen turuncumsu şeftali rengi, Prom Queen ise gül pembesi. Çok kalıcı yada pigmentli değil (Ki pigmentasyonu bence tam kararında.) ama doğal duruyor.
The Balm Plump your Pucker Pink My Lemonade
The Balm Plump your Pucker çok güzel bir pembe renge sahip, dudakta çok güzel duruyor. Alırken adına dikkat etmemiştim. Meğer dolgunlaştırma özelliği varmış ama ben bir etki göremedim, nane kokusundan da baska bir şey hissedemedim.  Renginden başka çok hoşuma giden bir yönü de olmadı aslında.
Pink My Lemonade Lip Gloss, Stainiac Prom Queen, Homecoming Queen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder