4 Ocak 2013 Cuma

Lancome Tresor Midnight Rose Parfüm

 Lancome Tresor Midnight Rose'u 2011'de çıkardığında ilk dikkatimi çeken Emma Watson'ın oynadığı reklamları olmuştu. Özellikle şişesi çok hoşuma gitmişti. Bu kofreyi görünce de alıp denemeye karar verdim. Aslında hata yapıyorum, teninizde test etmeden parfüm almak çok yanlış çünkü parfüm teninizle birleştiğinde bambaşka bir kokuya dönüşebiliyor. Ama neyse ki şanslıydım. 
Parfüm vücut losyonu, duş jeli ve mini boy Hypnose rimelle geliyor.
Adı Midnight Rose olmasına rağmen ne çok ağır bir parfüm ne de çok yoğun bir gül kokusu var. İlk sıktığımda tatlı bir ahududu (Gerçi o da gülgiller familyasından.) kokusu alıyorum, arkasından çok hafif bir gül kokusu geliyor. Mevyemsi ve tatlı bir parfüm ama çocuksu bir koku değil. Daha olgun ve sofistike. Kış ayları için güzel bir parfüm. Kış ayları için güzel bir parfüm bulmak benim için hep zor olmuştur. Sizin favori kış parfümünüz hangisi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder