30 Mart 2013 Cumartesi

Benefit World Famous Neutrals ✿ Easiest Nudes Ever Far Seti

Benefit'in yeni çıkacak setlerinden burada bahsetmiştim daha önce. Size ilk tanıtacağım set, fotoğraflarını ilk gördüğümde en çok seveceğimi düşündüğüm Easiest Nudes Ever far seti.  Benefit'in her zaman ki şirin mi şirin paketlemesine sahip bu set, tıpkı Benefit'in tüm yeni paletlerinde olduğu gibi kutunun içini boşaltıp takı, ıvır zıvır kutusu olarak kullanma imkanı da tanıyor size. Ayrıca kutuda, iki tarafında makyajınızı nasıl uygulayabileceğinizi anlatan kartların olduğu bir ayna bulunuyor. Kartları kolaylıkla kopartıp ayrı olarak saklayabiliyorsunuz.
Far seti 4 adet toz, 2 adet de krem fardan oluşuyor. Call My Buff hafif ışıltılı, sıcak tonlu, açık bir bej rengi. Çok pigmentli değil, tek başına çok kalıcı olduğu da söylenemez ama bir baz ile kullanıldığında güzel görünüyor ve kalıcılığı bir hayli artıyor. Aşağıda gördüğünüz göz makyajında r.s.v.p. krem farın üzerine uyguladım ve en az 12 saat topaklanmadan, rengini kaybetmeden dayandı. Thanks a Latte, daha önce de bahsettiğim içinde altın tonları barındıran gri-kahve rengi bir far. Pigmentasyonu iyi, yumuşak, güzel bir renk. Pinky Swear mat, açık bebe pembesi bir far. Gözleri aydınlatan çok hoş bir far. Quick, Look Busy mat kahverengi bir far. İlk uyguladığınızda biraz pigmentsiz görünüyor ama üstüne biraz daha uyguladıkça rengi kolayca arttırılabiliyor. Özellikle No Pressure! krem farın üzerinde çok güzel duruyor. Kolay dağıtılabildiği için buğulu göz makyajı yapmayı kolaylaştırıyor.
Call My Buff, Thanks A Latte, Pinky Swear, Quick, Look Busy
Benefit r.s.v.p. Krem Far
Sette bulunan iki krem fardan biri olan r.s.v.p, pırıltılı, metalik bir şampanya rengi. r.s.v.p. krem farı daha önce kullanmıştım, paketlemesiyle beraber formülünü de yenilediler mi bilmiyorum ama hatırladığım kadarıyla ben pek bir fark göremedim. Pigmentli, kıvamı, kalıcılığı çok güzel bir far. Son derece kullanışlı.
Benefit No Pressure! Krem Far
Sette ki diğer krem far ise içinde bronz pırıltılar barındıran orta koyulukta bir kahverengi, No Pressure. Aynı r.s.v.p. gibi çok güzel bir far. İster baz olarak, ister tek başına son derece kullanışlı, kalıcı.
Benefit r.s.v.p., No Pressure! Krem Far
Seti kullanarak bir de ufak makyaj yaptım. r.s.v.p. krem farı kirpiklerimden crease kısmının biraz üzerine kadar uyguladım. Üzerine Call My Buff farı uyguladıktan sonra crease kısmına Thanks A Latte farı uygulayıp dağıttım. Crease bölümünün köşe kısmına V şeklinde Quick, Look Busy farı uygulayıp dağıttıktan sonra aynı farı eyeliner fırçasıyla kirpik diplerine uyguladım. Call My Buff'ı kaş altına uygulayıp Benefit They're Real rimelle göz makyajımı tamamladım.

Yüz makyajımda da Laura Mercier bazın üzerine L'Oreal True Match fondöteni Sephora'nın Precision süngeriyle (Neden hiç kullanmadığımı kullanınca hatırladım, hiç güzel bir sünger değil.) uyguladım. T bölgeme TheBalm'ın pudrasını uyguladıktan sonra elmacık kemiklerimin üzerine Lush Feeling Younger renkli nemlendiriciyi, yanaklarıma da Laura Mercier'den Winter Bloom allığı uyguladım. Dudaklarıma Revlon'un Berry Smoothie rengindeki Lip Butter'ını sürüp makyajımı tamamladım.
Set genel olarak çok kullanışlı, günlük olarak fazla düşünmeden kullanabileceğiniz farlara sahip bir ürün. Özellikle krem farlarını severek kullanacağım çok güzel bir set.

6 yorum:

  1. Renkler tam benlik bayıldım çok güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Benefit'in ürünleri ilk önce ambalajıyla kalp çalıyor zaten :)
    Krem farların renkleri harika gözüküyor, makyajında çok doğal duruyor çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sorma, çok fena, kutuları atmaya kıyamıyorum, çok şirinler :)
      Beğenmene çok sevindim :)

      Sil
  3. çok çok beğendim tr de varmı? geldiği anda alırım ben bunu zaten.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora'lara gelmiş olması lazım. Çok teşekkürler :)

      Sil