28 Mart 2013 Perşembe

MissPera Alışverişim ✿ CND

MissPera.com'da CND ürünlerine %50 indirim olduğunu görünce severek kullandığım Cuticle Eraser'ı yedekleyeyim dedim. CND Cuticle Eraser bir tür kimyasal peeling olan alfa hidroksi asit içeriyor. Ben her akşam kütiküllerime bir miktar sürerek kütiküllerimin hem büyümelerini kontrol altında tutuyorum hem de çirkin görünmelerini engelliyorum. Kolay kırılan tırnaklarım için de Toughen Up oje bazını deneyeyim dedim. Daha önce CND Stickey oje bazını denemiş memnun kalmıştım, umarım bu üründen de memnun kalırım.
Sizin kolay kırılan tırnaklar için önerileriniz neler?

2 yorum:

  1. Tombik şişesine bayıldım :)Tırnak kırılması ile ilgili aldığın ürün umarım güzel çıkar ben de almak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında küçüğü de vardı ama %50 indirim olunca dayanamadım :) Bir de büyük boyunu alınca işe yarasın diye daha çok dua eder oldum. Önceleri Nail Tek Foundation II kullanıyordum, çok güzeldi, ona azıcık benzese bana yeter :)

      Sil