26 Mart 2013 Salı

Boyner.com Alışverişim ✿ UNE, Dior, L'occitane, Bobbi Brown

UNE'nin yüz ürünlerinden memnun kalınca farlarını da deneyeyim dedim. Bana en yakın Boyner, Profilo AVM'deki Boyner'di fakat kapandığı için ürünleri mecburen hiç denemeden internetten aldım. Tabii onları alırken bir iki şey daha aldım :) 
İki UNE far paletinden başka bir tane Dior Addict lipgloss, iki tane L'occitane lipgloss, Bobbi Brown'dan da bir jel eyeliner aldım.
UNE By Night far paleti (P05) iki adet toz ve bir adet krem fardan oluşan bir palet. Paketlemeleri  daha önce burada bahsettiğim yüz ürünleriyle aynı. Yani kocaman aynasıyla pek kullanışlı. İnternetten aldığım için başta bulunan pırıltılı altın/şampanya rengi farın krem oluğunu bilmiyordum, biraz sürpriz oldu. Ama asıl sürpriz toz farların pigmentsizliğiydi. Krem far üzerine uygulayarak biraz görünür kılmak mümkün, zaten krem far da tek başına hemen topaklanıyor. Görünümü çok güzel olmasına rağmen kendisi büyük bir hayal kırıklığı oldu :(
UNE By Night far paleti P05
UNE Top 3 far paleti (P01) ne yazık ki By Night paletiyle aynı dertlerden muzdarip. Palette renkler çok güzel görünmesine rağmen göz kapağınızda hiç renk elde edemiyorsunuz. Renklerine bayılmıştım aslında. En açık renk olan krem farın harika bir pırıltısı var. Mürdüm rengi de çok güzel görünüyor ve gri renkle çok hoş bir ikili oluşturuyor. Ah bir de pigmentli olsaydılar...
UNE Top 3 far paleti P01
Dior Addict Black-Tie Plum (982) lipgloss içinde kırmızı pırıltılar barındıran bordo/mürdüm rengi çok güzel bir parlatıcı. Yoğun kullanarak şişesindeki aynı rengi dudaklarınızda elde edebileceğiniz gibi hafifçe uygulayarak "stain" gibi de kullanabilirsiniz. Yapış yapış olmayan, hafif ve çok güzel renk veren bir lipgloss.
L'occitane'ın bu lipglosslarında ilk ilgimi çeken paketlemeleriydi. Kartondan olmalarına rağmen çok sağlamlar ve çok güzel görünüyorlar :) Rose Fremissant (02) içi gümüş ve pembe pırıltılarla dolu bir bebe pembesi. Rose Pastel (01) ise şeftali rengi çok hoş bir lipgloss. Yapış yapış olmayan bu lipglosslar yoğun bir yapıya sahipler ama rahatsız etmiyorlar. Fazla renk vermedikleri için hafif bir parlaklık ve renk istendiğinde uygulanabilirler.
Bobbi Brown Black Plum Ink jel eyeliner son derece pigmentli ve kalıcı bir ürün. Mor bir alt tona sahip kahverengimsi bir eyeliner. Siyah kadar sert değil ve kahverengi gözleri de ortaya çıkartan bir rengi var. Bu rengi daha önce denememiştim ama bu aralar en çok kullandığım jel eyeliner oldu. Ama favorim hala Ivy Shimmer Ink :)
Dior Addict Black-Tie Plum (982), Rose Fremissant (02), Rose Pastel (01) lipgloss, Bobbi Brown Black Plum Ink jel eyeliner
UNE ürünleri beni bu sefer biraz üzse de diğer ürünleri sevdim. Sizi en çok hayal kırıklığına uğratan ürün hangisiydi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder