29 Mart 2013 Cuma

Gratis Alışverişim ✿ Essence Oz The Great And Powerful Koleksiyonu

Essence'in yeni çıkan ürünlerini ve Oz koleksiyonunu incelemek için Gratis's uğramıştım. Gitmişken Sevgili Başak'ın blogunda gördüğüm Purederm'in Clean & Bright Oxygen Bubble maskesini aldım. Bu köpüren oksijen maskelerinin hem köpürmesini, eğlenceli oluşunu hem de uzun süre yüzünüzde bekletmenize gerek olmamasını sevdim. Bir de bitmek üzere olan makyaj temizleme mendillerimin yerine Diadermine'den Ekspres 3'ü 1 arada makyaj temizleme mendillerini aldım.
Essence'in Oz koleksiyonunda bulunan 2 kalemi de aldım. Aldığım ürünlerin hiç birinin testerı yoktu, o yüzden ürünler biraz sürpriz oldu. Kalemlerin ikisi de son derece yumuşak, renklerini kolay veren ürünler. Gözün içinde çok kalıcı olmayabilirler ama güzel kalemler. 01 Fragile But Feisty altın rengi bir ışıltıya sahip açık yeşil bir göz kalemi. 02 China Girl hafif pembe bir ışıltıya sahip çok hoş bir mor.
Essence 02 China Girl, 01 Fragile But Feisty
Oz koleksiyonundan bir diğer ürün 01 Beware The Wicked Witch krem allık. İçinde altın pırıltıları bulunduran çok güzel bir mercan rengine sahip allık ama bana kremden çok jel gibi geldi. Kremden daha sıvı bir kıvama sahip. Kolayca dağılıyor ve çok pigmentli olmadığı için stain benzeri bir görünüm yaratıyor. Bir hayli kalıcı. Belirgin olmasını isteyip daha fazla sürerseniz içindeki pırıltılar biraz rahatsız edebilir, onun haricinde hafif, güzel bir ürün.
Essence 01 Beware The Wicked Witch
Essence'ın yeni çıkan ürünlerinden olan 3D farların görünümleri bana MAC'in Extra Dimension farlarını hatırlattı. Irresistible Vanilla Latte bir tarafında ışıltılı şampanya rengi diğer tarafında pembe bir yanar döner etkiye sahip açık bej rengi farlar bulunduran bir ürün. Çok yoğun renk verdiklerini söyleyemem, daha çok bir ışıltı bırakıyorlar.
Essence 3D Far Irresistible Vanilla Latte
Aynı serinin bir diğer ürünü Irresistible Chocolates bir tarafı gül kurusu bir alt tona sahip açık gri-kahve rengi diğer tarafı altın rengi bir alt tona sahip çikolata rengi çok güzel bir far. Pigmentli, kolay dağılan, hoş bir ürün.
Essence 3D Far Irresistible Chocolates
Aldığım son 3 D far Irresistible Purr-ple içinde mavi pırıltılar barındıran pembe bir alt tona sahip menekşe moru ve açık eflatun rengi bir alt tona sahip gümüş renginden oluşan bir far. Güzel, pigmentli, kolay dağılan bir far, severek kullanacağım gibi görünüyor. 
Essence 3D Far Irresistible Purr-ple
Çatlayan ojeleri genel anlamda çok sevmiyorum ama altın rengi olanı çok hoş göründü gözüme. Pembeyi de yazın kullanabileceğimi düşünerek aldım. Diğer renkleri pek beğenmedim, aslında elimde turkuaz rengi olmasaydı onu da alabilirdim, güzel görünüyordu.
Essence Good Witch, Winged Wonder Çatlayan Oje
Oz koleksiyonundan aldığım son ürün ise Master Of Magic adındaki dudak nemlendiricisi. Vişne tadında, pembe renkte güzel bir ürün.Rengi, nemlendirmesi, gayet güzel.
Koleksiyonda bulunun aydınlatıcının testerı olmadığından güvenip alamadım. Siz denediniz mi?

7 yorum:

  1. Umarım köpüren maskeleri seversin :))

    Dayanamayıp şu yeşil kalemden alacağım sanırım bulursam. Çok güzel bir rengi var! Göz altına sür çık! Ve çatlayan ojelerin duruşunu merak ediyordum, ilk sende gördüm! Süpersin!

    ve senin blogunu gerçekten pek seviyorum! Swatchların, ürün yorumların bence harika! Twitter adresin var mı? Oradan da izlemek isterim :)

    Sevgiler, Başak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kurutmadan temizlemesi hoşuma gitti açıkçası, şeftalili olanın kokusu da çok güzel :)
      Yeşil kalemi ben pek emin olmayarak aldım ama gözleri aydınlatmasını beğendim, çok hoş bir kalem. Sana da eminim çok yakışır.
      Çok incesin, yorumların beni çok mutlu ediyor :)https://twitter.com/sombrenix twitter adresim, şimdilik hiç kullanmadım ama kullanmaya başlayacağım çünkü paylaşmak istediğim küçük şeyler için harika bir mecra, anca anladım :) Dur hemen seni takip edeyim :))

      Sil
  2. o irresistable chocolate fara bayıldım.. ne güzelmiş rengi.. güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en beğendiğim o oldu :) Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. essence oz yeşil kalem ve 3d far çukulata :) alınacakkk kesinn

    süper resimler çekiyorsun walla

    YanıtlaSil
  4. Krem allık ve acık renkli farı denemek için sabırsızlanıyorum. Essence kendini aşan bir marka oldu. Hem koleksiyon çıkarması hemde uygun fiyatlarıyla gönlümüzü çeldi:) İyiki TR ye getirdiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) Kalitesine göre fiyatları gerçekten çok uygun, koleksiyonları beklemek de heyecanlı oluyor :))

      Sil