15 Mart 2013 Cuma

Farklı Bir Pullu Oje Çıkartma Yöntemi

Bu minik şeyler benim yeni pullu oje çıkartma yöntemim.
Alüminyum folyo ile uygulanan yöntem benim için biraz fazla uğraştırıcı ve sıkıcı oluyordu. Folyadan aynı oranda minik kareler kes, aynı büyüklükte pamukları sırala, asetonla, parmaklarına tak, biraz uzaylı gibi gez, yeteri kadar bekleyemediğin için ovalaya ovalaya ojeni çıkartmaya uğraş. Olmuyordu anlayacağınız. Bu minik pembe şeyleri aslında bir süredir gözüme kestirmiştim ama cesaret edip alamıyordum yasaktan ötürü. Baktım pullu ojelere elim pek gitmemeye başladı, Ebay'den verdim siparişimi, neyse ki problemsiz ulaştı elime. Gelelim nasıl kullanıldığına..
 İlk önce bu minik haznelere aseton doldurmakla başlıyoruz. Ben biraz etrafa saçtım asetonu ama tamamen benim sakarlığım :). Ürün toplamda 10 adet geliyor, her parmak için bir tane ama siz isterseniz yalnızca 5 tanesini aseton doldurup iki elinizde de kullanabilirsiniz.
Asetonu doldurduktan sonra hazneleri parmaklarınıza takıyorsunuz. Üst kısmı lastik olduğu için kesinlikle akmıyor. Ve bir süre bekliyorsunuz.
 Hazneleri parmağınızdan çıkardıktan sonra geriye yalnızca kuru bir pamukla tırnaklarınızı silmek kalıyor. Hatta pamuğa bile gerek kalmıyor aslında. Bu kadar basit. Asetonu minik bir şişeye aktararak tekrar kullanabilirsiniz. 


2 yorum:

  1. İnanmıyorum muhteşem bir şey bu!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) Pullu oje çıkartma işkencesinden insanı kesinlikle kurtarıyor :)

      Sil