8 Mart 2013 Cuma

Minik Bir Sephora Alışverişi ✿ Make Up For Ever

Geçen ay ne zamandı tam hatırlayamıyorum (Gerçi bloguma bakabilirim değil mi tam zamanını öğrenmek için?), mağazada gezindim, gezindim, yalnızca bu iki minik güzelliği aldım Sephora'dan. Galiba Astoria'da ki Sephora bana biraz küçük geliyor ama evime de çok yakın, komşu gibiyiz :). Bakalım aldıklarıma...
Make Up For Ever eyelinerlarının her rengini almadan duramayacağım sanırım, şimdilik yalnızca 3 tane aldım ama 2 tane daha gözüme kestirdim kesin alacağım, bir kaç tanesi için de kendimi kandırmaya çalışıyorum. Bakalım :)... 6 numaralı MUFE Aqua liner içinde mavi, gümüş pırıltılar barındıran koyu mavi renkte son derece kalıcı, sürülüşü kolay bir eyeliner. Bu mini mini Sephora "top coat"un adı Twinkle Twinkle. Işıltı mavi parçacıklar barındırıyor içinde ve siyah ojenin üzerinde enfes görünüyor.
MUFE Aqua Liner 6 Numara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder