23 Mart 2013 Cumartesi

The Body Shop Alışverişim ✿ Tea Tree, Nutriganics Drops of Youth

Teyzeme doğum günü hediyesi almaya The Body Shop'a uğramıştım, e kendime bir şey almadan çıkarsam ayıp olur dedim. Çay Ağacı yağını zaten almayı planlıyordum, Nutriganics serisinin Drops of Youth isimli ürününü görünce onu da alıverdim. Gençlik damlaları denince kim dayanabilir ki :) Ayrıca 3 ürün aldığınızda biri bedavaya geliyordu, o nedenle Çay Ağacı maskesini de deneyeyim dedim.
Çay Ağacı maskesini henüz 1 kere denedim. İlk sürdüğümde cildimde biraz yanma olsa da sonra geçti. 10 dk. bekletip yıkadım. Ben cildimi kurutur diye bekliyordum ama tam tersine yüzümün kuru bölgeleri nemli, yağlı bölgeleri de daha az yağlı idi. Açıkçası ilk denemem de ben memnun kaldım. Çay Ağacı yağını bir kaç sene önce özelliklerini pek bilmeden, öylesine kullanmıştım. Daha çok nemlendirme özelliği olduğunu sanarak arada bir nem versin diye bir kaç damla yüzüme sürüyordum. Bitince de tekrar almak pek aklıma gelmedi açıkçası. Daha sonra Mehmet Öz "Aman çantanızdan ayırmayın." diye bahsedince bir bakayım dedim. Antibakteriyel özelliği ve yatıştırıcı etkisi varmış. Akneye iyi geliyormuş, hatta böcek ısırıklarına da. E bundan sonra ayırmam çantamdan :)
 Bu ürünü henüz bir kaç gündür kullanıyorum, belki plasebo etkisi bilmiyorum ama cildim daha nemli, daha canlı, daha ışıltı geliyor bana. Geceleri serum uygulamadan evvel kullanıyorum. Jelimsi bir yapısı var çabuk emiliyor, çok hafif. Damlalığı bana biraz kullanışsız geldi tasarım itibariyle onun haricinde çok severek kullandığım bir ürün oldu. Umarım ileri ki zamanlarda fikrim değişmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder