18 Mart 2013 Pazartesi

Sephora Alışverişim ✿ Benefit, MUFE, Ciaté

Geçen hafta sonu eşimle biraz alışveriş yaptık. Bir süredir istediğim Nars'ın yeni paleti And God Created The Woman için Demirören AVM'deki Sephora'ya da uğradık. Çok şanslı biri olduğumdan orada kalmamıştı, MUFE'ın Aqua Liner'larından alayım dedim, onlar da yoktu. Biz de Astoria AVM'deki Sephora'ya bakalım dedik. Nars'ın paleti orada da yoktu, onu alamadım ama başka bir kaç şey aldım.
Shiseido'nun Pureness serisinden Balancing Sortener aslında hem aklında yoktu, hem ihtiyacım yoktu. Ama her zaman olduğu gibi hayır diyemedim ve aldım. Gerçi güzel bir ürüne benziyor. Cildim karma olduğu için yağlı bölgeleri matlaştıran ve kuru bölgeleri nemlendiren bu tonik işime yarayabilir. Rare Blossom toniğimden memnundum aslında ama artık satılmadığı için Shiseido'nun toniğini deneyeceğim.
Ciaté Velvet manikür setini ilk defa mağazada gördüm, daha önce duymamıştım. Caviar setlerine bir türlü denk gelememiştim, bunu da tek görünce alayım dedim. Ojeyi sürdükten sonra kadifeleştirici(?) tozu döküyorsunuz ve fazla tozu fırçasıyla süpürüyorsunuz. Blue Suede rengindeki bu manikürü en kısa zamanda deneyeceğim.
Benefit ürünlerinden aslında World Famous Neutrals setlerinden almak istiyordum ama onlar daha gelmemiş. Ben de The Bronze Of Champions setini denemeye karar verdim. Sette bulunan Hoola bronzer çok önceleri bende vardı ama pek hoşuma gitmediği için kuzenime vermiştim. Tekrar deneyeyim dedim. O zamanlar blogum olmadığından tam olarak neyini sevmediğimi hatılayamıyorum tabii :).
İçini boşaltıp istediğiniz ister takılarınızı ister ıvır zıvırınızı doldurabileceğiniz çok şirin bir kutu içinde geliyor ürünler. Bazı ürünler sabit olmasa aslında çok güzel bir fikir. Ama Thanks a Latte far ve Hoola bronzer kartona sabitler ve kartonu kutudan çıkardığınız zaman tamamen savunmasız kalıyorlar. Bu da bir kaç tane daha Z palet almam lazım demek oluyor :).
Hoola çoğu kişiye uyabilecek bir tonda, turuncuya kaçmayan güzel bir bronzer. Bir kaç kez deneyip daha önce neden hoşlanmadığımı hatırlamaya çalışacağım. Thanks a Latte far içinde altın tonları barındıran gri-kahve rengi. Pigmentasyonu iyi, yumuşak, güzel bir renk.
Watt's Up ilk bakışta biraz çok pırıltılı ve korkutucu dursa da dağıtılınca cilde çok hoş bir ışıltı kazandıran, şampanya rengi hoş bir aydınlatıcı. They're Real! henüz denemediğim ama hakkında çok iyi yorumlar okuduğum bir rimel. Hoola dudak parlatıcısı içinde altın pırıltıları bulunduran ten rengi, nemlendiren, hoş kokan, güzel bir ama ne yazık ki pek kalıcı olmayan bir ürün. Bikini-tini içinde altın pırıltıları barındıran bej-şampanya rengi, hoş bir krem far.
Benefit Bikini-tini Krem Far
Hoola Ultra Plush Lipgloss, Whatt's Up Aydınlatıcı, Bikini-tini Krem Far, Hoola Bronzlaştırıcı Pudra, Thanks a Latte Far
Sephora'dan ayrıca 2 tane MUFE Aqua Liner aldım ama biri zaten elimde olan 14 numaralı Aqua Liner :(.  15 numarayı alacağıma 14 numarayı nasıl aldım, hatırlamıyorum :). 14 numaralı Aqua Liner'ı buraya tıklayarak inceleyebilirsiniz. Diğer aldığın Aqua Liner 7 numaralı içinde menekşe moru ve lila rengi tonlarında pullar barındıran siyaha yakın mor bir baza sahip, daha önce de bahsettiğim gibi son derece kalıcı çok güzel bir eyeliner.
MUFE Aqua Liner Numara 7
MUFE Aqua Liner Numara 7
Sizin Sephora'dan aldığınız son ürün ne acaba, merak ettim :)

4 yorum:

  1. Süper, güle güle kullan:) Ben en son Urban Decay'ın far bazını almıştım, bugün de gidip Naked Basics far paletini alıcam sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sende güle güle kullan :)
      İnanmıyorum, Naked Basics Sephora'ya mı geldi :))) Kendimi kandırmaya çalışıyorum almak için ama iki Naked paleti de var bende, ikna edemiyorum kendimi. Sen bir dene, belki sen beni kandırırsın :))

      Sil
  2. Off, şu Bronze Champions çok fena aklımı çeliyor! İçindeki her renk ayrı güzel! MUFE liner da muhteşem görünüyor :) Hepsini güle güle kullan!

    Bronze Champions ile makyaj rica etsem? Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sorma benim de çok fena kanıma girdi, dayanamadım :)
      Tabii, zevkle, yarın hemen deneyeceğim :)

      Sil