5 Mart 2013 Salı

Vanilya Club Mart 2013 Kutusu

 Size bu satırları Earl Grey çayımı yudumlayarak yazıyorum. Soğuk Mart günlerinde içimizi ısıtmak için Vanilya Club bu çayları  Mart 2013 kutumuza eklemiş. Gelelim kutumuzdan çıkan diğer ürünlere...
  • Nivea Invisible Deodorant Normalde deodorant kullanan biri değilim ama neyin ne zaman lazım olacağı belli olmuyor. Bu nedenle sarı leke ve beyaz iz bırakmayan bu ürünü göz önünde bir yerde bırakmayı düşünüyorum.
  • Capelli Orgamica Saç Serumu Fransa'nın Champagne bölgesindeki (Diye tahmin ediyorum.) güllerin yağlarından üretilen, nemli yada kuru saçınıza uygulayabileceğiniz, koruyucu ve canlandırıcı etkisi olan bir saç serumu. Yoğun bir kıvamı var, kuru saçlarıma biraz denedim, yumuşattı, kokusu da hoş. Ama saçları ağırlaştırır mı, başka nasıl bir etkisi olur, çok denemediğim için bilmiyorum. Genel anlamda hoş bir ürüne benziyor.
  • Police To Be Women Parfüm Grip olduğum için çok iyi koku almadığımı belirtmek istiyorum öncelikle :). Bana göre tatlı, misket limonu ağırlıklı ve arkadan hafif bir elma kokusu gelen bir parfüm. Tatlı ama baygın bir tatlılık değil, misket limonunun verdiği bir ferahlık var. Bahar ayları için güzel bir parfüm.
  • LCN Oje ve 6 Yüzeyli Törpü 327- Pespembe rengindeki oje çok güzel bir renge ve kıvama sahip. Çabuk kuruyor. Daha önce denemediğim bir marka ama memnun kaldım. 6 yüzeyli törpü de tırnak yüzeyini pürüzsüzleştirip ojenizin daha kalıcı olması ve tırnaklarınızın daha sağlıklı görünmesi için faydalı törpülerden. Son derece kullanışlı. 

  •  Alessandro Hands Up El Kremi Biliyorsunuz insanın yaşını ilk belli eden yer elleridir. Bu kremin yaşlanma karşıtı etkisi olması bir artı. Gerçi içinde methylparaben varmış, biliyorsunuz ultraviyole ışınlarına tepki vererek cildi yaşlandırıyor. Bunun haricinde çabuk emiliyor ve ardında ipeksi bir his bırakıyor.
  • Mustika Ratu Bengkoang Maskesi, Bacak Losyonu, Ayak Peelingi Tamam Sari Kraliyet Spa'larında uygulanan ürünlermiş. Daha önceki kutulardan birinde verilen toniği ve temizle sütünü henüz denemedim ama bu ürünleri en kısa zamanda deneyeceğim.

Police To Be Woman Parfüm
Kullanabileceğim, fena olmayan ürünlerin olduğu bir kutu oldu Mart kutusu. Siz ne dersiniz?

3 yorum:

  1. Ben saç serumu hakkındaki yorumlarını bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç kez deneyip, en kısa zaman da bahsedeceğim :).

      Sil
    2. Merhaba Gizem,
      Serumu 20 gün denedim. Saçlarıma iyi yada kötü hiçbir etkisi olmadı. Nemli saçlarıma uyguladım, saçları nemlendirme, yumuşatma, saçların kolay taranmasını sağlama gibi özelliklerin hiçbirine sahip değil. Kokusu hoş, belki kıvırcık, dalgalı saçlara kuru uygulandığında saçların elektriklenmesini biraz azaltabilir. Gerçi onlar için eminim çok daha fazla işe yarayan ürünler vardır.
      Umarım yardımcı olabilmişimdir :)

      Sil