3 Mart 2013 Pazar

Diorskin Nude Tan 001 Aurora

Diorskin Nude Tan cildinize hafif bronzluk kazandırmak ve cildinizi sağlıklı bir ışıltıyla aydınlatmak istiyorsanız  bakmanız gereken bir ürün. Aurora, toplamında 4 renk bulunan bu serinin en açık rengi. Açık tenlilerin kışın bile hafif bir uygulamayla bronzluk elde etmek için kullanabilecekleri, doğal duran çok güzel bir pudra.
Ürün Dior'un her zamanki kadifemsi minik çantasında geliyor. Ayrıca yanında bir de orta sertlikte, kullanışlı minik bir kabuki fırça bulunuyor.
Ürün ağır, sağlam metal bir paketlemeye sahip.
Ben gelinlerde yoğun bronlaştırıcı pudra/kontür pek sevmiyorum açıkçası, gelin makyajını hep doğal, masum olarak düşünürüm. Ama bu pudra o kadar doğaldı ki düğün makyajımda kullanmadan edemedim. Çok hafif bir şekilde yüzümde elmacık kemiklerimin altına ve şakaklarıma uyguladım, hatta biraz dekolteme ve omuz başlarıma da uyguladım.
Ürünün hepsini karıştırıp uygulayabileceğiniz gibi, çapraz kullandığınızda N, E harflerini kullanarak yalnızca aydınlatıcı yada U, D harflerini kullanarak daha yoğun bir brozlaştırıcı olarak da uygulayabiliyorsunuz.
Diorskin Nude Tan Aurora yoğun uygulanmış, dağıtılmış
Aurora koleksiyon ürünü mü, tam olarak bilemiyorum ama eğer açık tenliyseniz, bronzlaştıcı pudra seviyorsanız ve eğer bu ürüne bir yerde rastlarsanız, bir denemenizi tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder