23 Mart 2013 Cumartesi

EyesLipsFace (e.l.f.) Alışverişim

Geçen aydı galiba, e.l.f.'in sitesinde yeni çıkan HD allıkları görünce almadan yapamadım. Onları alınca yeni çıkan bir kaç ürünü de denemeye karar verdim.
Heart Breaker adında ki krem allık canlı pembe renkte, kolay dağılan, hafif pigmentli bir ürün. Cildinize uyguladığınızda kremden pudraya dönüşüyor. Yapısı aslında kremden çok yoğun bir mousse gibi. Ne yazık ki paketlemesi gereksiz yere ağır ve kaba. Onun haricinde güzel bir ürün.
e.l.f.'in HD allıklarını görünce aklıma direkt Make Up For Ever'ın HD allıkları geldi. Fotoğrafa baktığınızda nedenini anlamışsınızdır :) Aynı MUFE HD allıkları gibi e.l.f. HD allıkları da son derece pigmentli ve kalıcılar. Headliner hoş bir pembe renge sahip, son derece doğal duran bir allık. Superstar şeftali rengi, yüzü canlı gösteren bir allık.
Neredeyse tıpatıp aynılar. e.l.f. HD allık kesinlikle bütçe dostu, harika bir alternatif.
Parmağımın ucuna aldığım o kadarcık allık iki yanağıma birden uygulamak için bir hayli fazla. Paketleri ufak görünse de ne kadar uzun süre kullanılabileceklerini siz tahmin edin :) 
e.l.f. Cream Blush Herat Breaker, HD Blush Headliner, Superstar
Light renginde aldığım bu kapatıcı paleti eğer ürünün kıvamı biraz daha farklı olsaydı içinde bir kaç renk barındırdığından kullanışlı olabilirdi. Kapatıcının kıvamı bana biraz kalın ve kuru geldi. Kuru olduğu için dağılması biraz zor oluyor ama kalıcılığı fena değil.

Merak ederek aldığım diğer bir ürün de bu jumbo far kalemlerdi. Özellikle açık pembe rengi olan French Lace'i gündüz makyajımda sık sık kullanacağımı düşünerek sevinmiştim. Ama tam hayal ettiğim gibi olmadı ne yazık ki. Anlamadığım bir nedenle French Lace renginde gümüş rengi minik pullar bulunuyor. İşyerinde yada günlük kullanabileceğiniz çok güzel bir renge bence bu pullar çok gereksiz. Like A Boss içinde herhangi bir parıltı barındırmayan koyu mavi renge sahip. Check Me Out, French Lace'de olduğu gibi minik pullar içeriyor ama fuşya rengindeki bu pullar rahatsız etmiyor, mor baz üzerine hoş duruyorlar. Bali Bound ışıltılı koyu yeşil renkte çok hoş bir far. Ayrıca ürünleri tek başına kullanmanız pek mümkün değil, hemen topaklanıyorlar. En güzeli kullandığınız toz farı hem daha kalıcı hem daha çarpıcı bir hale getirmek için baz olarak kullanmak. 
French  Lace, Like A Boss, Check Me Out, Bali Bound
e.l.f.'in yeni ürünlerinden bir diğeri de içinde hem allık hem brozlaştırıcı pudra barındıran Turks&Caicos. Pudraların ikisi de altın pırıltıları içeren, son derece pigmentli ürünler. O kadar pigmentliler ki çok hafif bir uygulama yapmazsanız yüzünüze düdüklü tencere patlamış gibi görünebilirsiniz (Allah korusun.). Ürünün allık kısmı çok doğal, ten rengi hoş bir ürün ama brozlaştırıcı pudra kısmı bana çok koyu ve turuncumsu geldi. Koyu tenliler için çok hoş bir pudra olabilir ama.
e.l.f. Turks&Caicos Allık ve Brozlaştırıcı Pudra
Aldığım son ürün de kahve rengi gözlüler için tasarlanmış Brown Eyes 1 far paleti. Tüm göz renkleri için 2 adet palet tasarlanmış, benim renklerini en beğendiği bu palet oldu. Genel olarak mat renkler hariç hoş bir palet. Açık bej ve koyu mavi renkler iyi renk vermemekle birlikte pek güzel dağılmıyorlar. Ama diğer renkler pigmentliler ve güzel dağılıyorlar. Hardal rengini palette pek sevmesem de göze uygulayınca daha çok bronz gibi görünüyor. Yarısından fazlası iyiyse çok şey kaybetmiş sayılmam, değil mi :)

Genel olarak aldığım ürünlerden memnun kaldım, bu fiyata kötü ürünler de o kadar acıtmıyorlar :) Sizin en beğenerek kullandığınız e.l.f. ürünü hangisi?

4 yorum:

  1. Bayıldım aldıklarına! ayrıca e.l.f sanırım kalitesini cidden arttırmış oldukça pigmentli gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Ben de bu kadar iyi olacaklarını beklemiyordum, özellikle Studio serisinin ürünleri fiyatlarına göre çok güzel :)

      Sil
  2. Yurtdısı yasagı sana ugramamıs canım. Su studio bronzerlar super benimde bitti almak istiyordum. Birde krem allıkları cok merak ediyorum. Skindinavia dan da hala sipariş veremedim cesaret edip ama hepsini bir alacagım. Banada beklerim :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz şanslıyım galiba :)
      Krem allıklar gerçekten çok güzel, ben de Tease rengini denemek istiyorum şimdi, bakalım bir indirim falan yakalarsak çok güzel olur :)

      Sil