26 Mart 2013 Salı

Lila Kutu Alışverişim ✿ Petal Fresh Şampuan

Eşimin çok severek kullandığı Petal Fresh Organics şampuanı bitince hemen sipariş ettik, neyse ki Lila Kutu çok hızlı neredeyse ertesi günü elimizdeydi. Eşim şampuanın hacim verici versiyonunu kullanıyordu, zaten kabarmaya müsait dalgalı saçları olduğundan saç derisi için olanı alalım dedim. Saçıma iyi gelmezse falan dedi, hacimli saç seviyor galiba, sonuçta saç derisi için olanı aldık. Gayet memnun, şampuanın yanında yolladıkları saç kreminden de (eşimin saçları iyice uzayana kadar) ben memnunum. Yanında yollanması için Toni&Guy'ın saç kremini seçmiştim. Ekstradan Dr. Angel'dan genital hijyen mendili ve Oxyload Classic jeli paketime eklemişler. Mendilleri denemedim, Oxyload'un da kokusuna pek dayanamıyorum ama Toni&Guy saç kremine bayıldım. Hasar görmüş saçlar için olan bu saç kremi ağırlaştırmadan yumuşacık yaptı saçlarımı. Yalnız kıvamı yoğun olduğu için şişeden akıtmak biraz zor oluyor, umarım tam boyunun tasarımı biraz farklıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder