15 Mart 2013 Cuma

Murad Canladırıcı Bakım Kiti


Bu seti uzunca bir süre önce günlük indirim sitelerinin birinden almıştım. Setin içinde Pomegranate Exfoliating Mask (Canlandırıcı ve Yenileyici Nar Özlü Maske), Eye Lift Illuminator (Göz Çevresine Özel Sıkılaştırıcı ve Aydınlatıcı), Essential-C Eye Cream (C Vitaminli Koruyucu Göz Kremi), Hydrating Toner (Nemlendirici Tonik) ve Hydro-Dynamic Ultimate Moisture (Uzun Süre Etkili Ultra Güçlü Nemlendirici) bulunuyor. 
Eye Lift Illuminator göz çevresini sıkılaştırmak ve göz çevresindeki koyu renk halkaları yok etmek için tasarlanmış bir ürün. Açık menekşe moru renginde içinde pırıltılar barındıran bir krem. Açıkçası ben bir etkisini görmedim. Tek başına koyu renk halkalara karşı bir etkisi olabileceğini hiç sanmıyorum. Ama sıkılaştırma anlamında bir şey söyleyemeyeceğim, yalnızca 2 kere denedim. Pomegranate Exfoliating Mask cildi canlandıran, ölü derilerinden arındıran, yumuşatan güzel bir maske. Kullandığım Skincode Extra Gentle Skin Refiner maske bittiğinde alabilirim (Gerçi Skincode ürününden çok memnunum, bakacağız artık.). Essential-C Eye Cream'i henüz denemediğim için yorum yapamıyorum. Hydro-Dynamic Ultimate Moisture ardında yağlı bir his bırakmadan cildi yoğun bir şekilde nemlendiren bir ürün. Yağlı ciltler için biraz fazla, çok kuru ciltler için de biraz yetersiz kalacağını düşünüyorum. Kuru/normal ciltler için özellikle kış aylarına yönelik hoş bir nemlendirici olabilir. Açıkçası benim karma cildime de pek iyi gelmedi, belki gece nemlendiricisi olarak kullanabilirim. Hydrating Toner öncelikle çok yoğun bir kokuya sahip. Sprey formunda olan bu ürünü ister direkt yüzünüze sıkıyorsunuz ister pamuk üzerine sıkıp yüzünüze uyguluyorsunuz. Sprey şeklinde olmasının faydası ferahlamak istediğinizde yüzünüze sıkabiliyorsunuz. Nemlendirme etkisi fena değil ama ben cildime tonik uyguladığım zaman toniğin ardında temiz, ferah ve yumuşak bir his bırakmasını isterim ama bu üründe onu hissi bulamadım. Ardında kalıntı ve yapış yapış bir his bırakıyor, açıkçası ben pek sevemedim. Belki kuru ciltlere bir faydası olabilir.
Genel anlamda sete bakacak olursak, eğer Murad ürünlerini denemek istiyorsanız büyük boyunu almadan deneyebileceğiniz, güzel bir set. Ürünleri beğenip beğenmemek cildinize kalmış :).
Bu ürünlerin arasında sizin denedikleriniz var mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder