19 Mart 2013 Salı

Nars And God Created The Woman Seti

Bu seti arayışım geçen hafta hüsranla sonuçlanmıştı. Astoria AVM'deki Sephora'da numaramı almışlardı, gelince arayacaklardı. Bir hafta boyunca aranmayınca, eşim Sephora'yı aradı. Neyse ki set gelmişti, eşim hemen gitti aldı ve bende böylece setime kavuşmuş oldum :)
 Set, içinde 6 adet far barındıran paletle beraber mini boy Pro Prime Smudge Proof far bazı ve Nars'ın 3 numaralı far fırçasını bulunduyor. Nars'ın far bazını daha önce kullanmıştım ama elinde çok fazla Urban Decay far bazı olduğu için bitince almamıştım. Bu far bazını gerçekten çok severek kullandım, farların ömrünü çok uzatan, renklerini daha canlı kılan çok güzel bir far bazı. Hatta Urban Decay'den bir tık daha iyi. Boyut olarak, Nars far bazının tam boyu şu an elimde olmadığından görsel olarak karşılaştırma yapamıyorum. Gramaj olarak tam boyu yaklaşık 8gr. iken sette bulunan mini boyu yaklaşık 3gr.
Alhambra, Bellisima, Kalahari
Galapagos, Coconut Grove, Night Clubbing
 Naturel bir makyaj için ihtiyacınız olan tüm renkleri içinde barındıran, kullanışlı, son derece pigmentli, çok güzel bir palet And God Created The Woman. Alhambra ışıltılı, pembe tonlu açık şampanya rengi bir far. Bellisima mat açık gri-kahve renkte bir far. Kalahari altın tonlarına sahip koyu bir şampanya rengi. Galapagos içinde altın rengi minicik pullar barındıran çikolata kahvesi çok güzel bir far (Ne zamandır almayı planlıyordum :) Coconut Grove koyu gri-kahve mat bir renk. Night Clubbing içinde yeşilimsi altın pırıltıları barındıran siyah renkte bir far.
Alhambra, Bellisima, Kalahari
 Galapagos, Coconut Grove, Night Clubbing
Nars'ın 3 numaralı fırçası çok kullanışlı bir fırça. Farı hem güzelce göz kapağına yükleyecek kadar sıkı hem de güzelce dağıtacak kadar yumuşak. Resimde görülen Sigma'nın E25 Blending fırçasının biraz genişi.
Seti genel olarak çok beğendim. Far bazı zaten sevdiğim bir üründü. Far paleti, seyahatlerde çantanızda yer tutmayacak, sağlam ve kullanışlı bir palet, tıpkı fırça gibi. Naturel renkte farlar arıyorsanız bu sete mutlaka bakmalısınız :)

6 yorum:

  1. So pretty! Would you like to follow each other? Let me know at www.foreverfuchsia.com!

    Xoxo

    YanıtlaSil
  2. Aaaa, valla okumayacağım seni artık yaa, bu nee :)) Ocağıma incir ağacı dikmene bir tık kaldı... dayanıyorum :))

    Güle güle kullan, gerçekten çok başarılı bir paletmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Söz daha gitmiyorum Sephora'ya. İstiap haddimi aştım ben de zaten, sorma :))
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  3. ayyyyyyyyyyyyyy bende istiyommm

    YanıtlaSil
  4. hohohohohho omggggggggggggggggggggggggggggggggg omggggggggggggggggggggggggggggggggggg so craaaaaaaaaazy rigth noww what should i dooooo what should i doo ok by.

    YanıtlaSil