6 Mart 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim ✿ Rimmel, Vs...

2-2,5 hafta evvel Watsons'a uğramıştım. Yeni bulduğum simli oje çıkarma yöntemim için (En kısa zamanda bahsedeceğim.) asetona ihtiyacım vardı. Gitmişken makyaj temizleme pamuğu ve pamuklu çubuklardan da aldım. Ve yine Rimmel'den ruj ve oje aldım. Bu Kate rujlarda ne buluyorum bu kadar ben de anlayamadım, her gittiğim almadan duramıyorum :). Ama artık dudak ürünü ve oje almayı bırakmam lazım çünkü yerim kalmadı. Mecburen ufak çaplı bir temizlik/düzenleme işine giriştim, bitirdikten sonra düzenleme çözümlerimden size bahsetmeyi düşünüyorum. Umarım işinize yarayacak tavsiyelerde bulunabilirim.
Rimmel Metal Rush Pearl Queen, Royal Blue, I Love Lasting Finish Fruities Apricot Punch
Metal Rush ojeler yanar dönerli şişede çok güzel görünen renklere sahipler. Pearl Queen pırıltılı açık bir lila rengi ve açık yeşil bir yanar döner efekte sahip. Royal Blue ise orta koyulukta bir mavi ve mor renkte bir yanar döner efekte sahip. Rengi çok hoşuma gitti, Etude House ojesinden sonra kesin bu ojeyi deneyeceğim. Apricot Punch koyu kayısı rengi, bahar/yaz ayları için ideal bir oje. Kuruyunca da kayısı gibi kokuyormuş, deneyip göreceğiz.
Rimmel Kate Lasting Finish Matte 103, 113
103 numaralı renk orta koyulukta bir pembe. 113 ise hafif şeftali tonları içeren bej renkte bir ruj. Pahalı markalar haricinde böyle "nude" renklere cidden az rastlanıyor. Eğer bu tarz renkleri seviyorsanız kesinlikle kaçırmayın derim. Ama belirtmem lazım kuru dudakları pek affetmeyen bir ruj 113, hemen belli ediyor.
Rimmel Kate Lasting Finish Matte 113, 103

1 yorum: